مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-22سياسي

آغاز رزمایش رهروان شهدا در دیار حاج قاسم 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدعلی نظری در جمع خبرنگاران در حاشیه آغاز رزمایش رهروان شهدا به منظور دیدار با سه هزار و 200 خانواده شهید در سراسر استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس، - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به مدت 12 روز از سه هزار و 200 خانواده شهید در استان کرمان سرکشی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار محمدعلی نظری در جمع خبرنگاران در حاشیه آغاز رزمایش رهروان شهدا به منظور دیدار با سه هزار و 200 خانواده شهید در سراسر استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: فرهنگ شهید، شهادت و اهمیت خانواده های شهدا امری ضروری است.

او افزود: همچنین مقام معظم رهبری فرموده اند که لازم است به خانواده های شهدا سرکشی کنیم و ما باید اهمیت شهادت و والا بودن ارج شهید را به همگان و جامعه  انتقال دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: رزمایشی از سوی سپاه تحت عنوان دیدار و تکریم خانواده شهدا ابلاغ شده است که این رزمایش با آغاز هفته دفاع مقدس، به مدت 12 روز در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به تعداد بیش از سه هزار خانواده شهدا در کل استان سرکشی خواهیم کرد و سعی شده است که خانواده شهدا از تمام رده های سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش رهروان شهدا در دیار حاج قاسم 

آغاز رزمایش رهروان شهدا در دیار حاج قاسم